INFORMACIJE ZA UPIS U PRVU GODINU DRUGOG CIKLUSA STUDIJA
Upis u I godinu studija za kandidate koji ispunjavaju uslove trajat će od 21.11.2022. do 23.11.2022. godine. Kandidati koji moraju polagati preduslovne predmete, upis mogu obaviti nakon objavljenih rezultata ispita.
Dokumentacija potrebna za upis:
- index, upisni list (preuzima se u zgradi Rektorata – prizemlje), cijena: 50,00 KM i plaća se na žiroračun Univerziteta broj: 1610200000290031,
- dvije kolor fotografije formata 4 x 6 cm,
- ljekarsko uvjerenje,
- dokaz o izvršenoj uplati prve rate školarine i naknade za korištenje biblioteke, članstva u Uniji studenata, održavanja zgrade i inventara i studentski informacioni sistem.
Napomena za uplatu:
- Uplatu prve rate školarine (iznos: 500,00 KM) izvršiti na žiroračun broj: 1610000000291108. Na uplatnici, na mjestu svrha doznake, upisati: prva rata školarine za II ciklus studija Poslovne informatike i navesti status R-S ili DL, primalac: Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Studij Poslovna informatika.
- Naknadu za korištenje biblioteke, članstvo u Uniji studenata, održavanje zgrade i inventara i studentski informacioni sistem (iznos 80,00 KM), uplatiti na žiroračun broj: 1610200000290031, primalac: Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru. Na mjestu svrha doznake upisati pripadajuće šifre: B2101, B2102, B2103, B2104.
Navedenu dokumentaciju predati u studentsku službu.
STUDENTSKA SLUŽBA
Adresa:
Sjeverni logor bb, Mostar 88104, BiH
E-mail: pi@unmo.ba
Tel: +387 36 514 912
Tel: +387 36 514 929
Studij Poslovna informatika
Jedinstveni plan i program
Cilj studijskog programa je zadovoljiti identificirane potrebe tržišta rada u regionu. U okviru stalne saradnje Ekonomskog fakulteta i Fakulteta informacijskih tehnologija sa tržištem rada identificirana je nekompletna ponuda obrazovnih profila, i to profila koji će posjedovati kompetencije, znanje i vještineu oblastima poslovanja i informacijskih tehnologija (IT). Stalnim razvojem IT-a i njihovom integracijom u sve sektore poslovanja došlo je do potrebe obrazovanja menadžera i ekonomskih stručnjaka koji također posjeduju kompetencije, znanja i vještine iz oblasti IT-a, kako bi mogli na adekvatan način organizirati i izvršavati ekonomske procese organizacija.